Lista 2018 di i primi dieci ascensori di marca di u mondu, cù trè ascensori di serie in Europa, America è Giappone

Cum'è un altu capitali è high-tech industria, ascensore sarà spessu furmari una situazione di cumpetizione monopoly multi oligarch dopu à un periodu di sviluppu.At prisente, à mezu à i marchi ascensore chì sò più pupulari è ricunnisciutu da utilizatori in u mercatu di China, a situazione di trè ascensori seria in Auropa, America è Japan hè statu furmatu.Dopu, da a perspettiva di a forza cumpleta di a marca, selezziunà e marche europee, americane è giapponese trà i primi dieci elevatori di marca di u mondu in 2018 (in nisun ordine) per a vostra riferenza.

Elevatore Walker · Europa · forza cumpleta: ★★★★

Walker ascensore (China) Co., Ltd., situatu in a cità di Huzhou, a pruvincia di Zhejiang, hè una impresa di investimenti stranieri stabilita cù l'appruvazioni di u guvernu provinciale di Zhejiang.Hà a classa naziunale una fabricazione di ascensori è a classa una qualificazione di installazione, trasfurmazioni è mantenimentu.I cumpunenti core di l'elevatore sò i prudutti originali di l'elevatore Walker in Germania.Hà vintu u "top ten elevator brands in China" per parechje volte, è hà vintu i tituli onorari di "top ten elevator suppliers compru da u guvernu naziunale", "provinciale high-tech enterprise and R & D center", "AAA standardization". bona impresa di cumpurtamentu" è cusì.Tipi di prudutti copre una gamma cumpleta, cumpresi ascensore di passageri, scala mobile, ascensore di merci, ascensore di villa è altre linee di produttu cumpletu.

Ascensore Kone · sistema europeu · forza cumpleta: ★★★

Kone Elevator China, cù sede in Shanghai, hà 34 filiali, 110 punti di serviziu è più di 3400 impiegati in Cina.Attualmente, dopu à dui aumenti di capitale in 2010 è 2015, KONE Elevator China hà un capitale registratu di US $ 116 milioni, diventendu a più grande è più putente basa di produzzione è R & D di u gruppu KONE in u mondu.In l'ultimi 20 anni, l'elevatore KONE hà stabilitu a so pusizioni cum'è una marca internaziunale cù un livellu tecnicu di punta, una qualità eccellente di u produttu è una bona immagine di serviziu, è hà vintu l'onore di "marca naziunale di satisfaczione di l'utilizatori" per parechje volte.

Ascensore Thyssen · Europe · forza cumpleta: ★★★

ThyssenKrupp Elevator Group, una filiale di ThyssenKrupp Group, unu di i trè più grandi produttori di ascensori è escalatori in u mondu, mantene sempre un forte momentu di sviluppu in a feroce cumpetizione trà e marche di ascensori americani è giapponesi.À a fine di u 2015, ThyssenKrupp hà liberatu una nova immagine di marca è hà utilizatu una marca unificata.Ovviamente, sta vechja impresa da Germania hè sottumessa à un prufondu aghjustamentu è riforma.

Ascensore Otis · Dipartimentu Americanu · forza cumpleta: ★★★★

Otis Elevator Company hè una subsidiaria interamente di proprietà di United Technologies.Dapoi u 2014, Otis hà travagliatu in a direzzione di mantenimentu per via di parechji "accidenti" in u mercatu cinese.À a China International Elevator Exhibition in 2016, Otis Elevator (China) Investment Co., Ltd. annuncia u lanciamentu ufficiale di suluzioni di serviziu di mantenimentu cumpletu, cumpresu u sistema di gestione di mantenimentu di l'elevatori d'alta velocità Otis è u sistema di gestione di mantenimentu di u metro Otis.

Ascensore Fujida · Sistema giapponese · forza cumpleta: ★★★★

U gruppu Fujida hè statu fundatu in u 1948 da masataro Uchiyama.Cum'è unu di i pochi pruduttori prufessiunali in l'industria di l'elevatori, u gruppu Fujida hè una impresa multinaziunale glubale impegnata in sistemi mobili spaziali cum'è ascensori, scale mobili, marciapiedi in muvimentu è equipaghji di parcheghju tridimensionale.In 2003 è 2006, Shanghai Fujida ascensore R & D Co., Ltd è Fujida ascensore accessori (Shanghai) Co., Ltd sò stati stabiliti indipindentamente, furmendu cusì un mudellu di serviziu di trinità cù u produttu R & D, a fabricazione è l'offerta cum'è u core. in Cina.

Toshiba Elevator · Sistema giapponese · forza cumpleta: ★★★★

L'affari di Toshiba Elevator in Cina principia in 1995. Cù basa di Shanghai è Shenyang cum'è u core, Toshiba Elevator hà fattu ogni sforzu per prumove u sviluppu di l'affari chì copre tuttu u territoriu di a Cina.In April 2016, Toshiba Elevator hà ancu lanciatu un novu sistema di surviglianza remota per migliurà ulteriormente a sicurezza di l'elevatori è a qualità di u funziunamentu attraversu u monitoraghju remoto in tempu reale di l'operazione di l'ascensore.

In quantu à l'esperienza di l'utilizatori, a tecnulugia Toshiba Elevator tosmove-neo hè basatu annantu à a batteria unica di Toshiba super lithium-ion "SCIB".Ancu s'è l'elevatore hè spenta, pò esse realizatu un funziunamentu cuntinuu di finu à 30 minuti (u più longu in l'industria).

Shanghai Mitsubishi Elevator · Serie giapponese · forza cumpleta: ★★★

In u 1987, Shanghai Mitsubishi Elevator Co., Ltd. hè statu stabilitu cumuna da Shanghai Electromechanical Co., Ltd. è Mitsubishi Electric Co., Ltd. di u Giappone.A so parte di u mercatu di u produttu hà mantinutu una pusizione di punta in u mercatu domesticu dapoi u 1941. Hè una di e 500 più grandi imprese investite straneri in Cina.Attualmente, Shanghai Mitsubishi hà 80 filiali in tuttu u paese, cù più di 8500 impiegati, più di 600 stazioni di mantenimentu è più di 20000 travagliadori di stallazione cooperativa.In u 2014, a cumpagnia hà aghjurnatu u centru di serviziu di l'utilizatori di novu, hà custruitu una grande piattaforma di dati, cumminata cù Remes III ascensore Internet di e cose, hà rispostu rapidamente à i fallimenti di l'elevatori, a ghjente intrappulata è altre emergenze, è hà stallatu "1 + 5 sub center logistics". in tuttu u paese per assicurà l'approvvigionamentu agile è abbastanza di pezzi di ricambio di ascensore.

Ascensore Schindler · Sistema europeu · forza cumpleta: ★★★

U gruppu Schindler hè u più grande fabricatore di scale mobili in u mondu è u sicondu fornitore di ascensori in u mondu.Attualmente, u gruppu Schindler hà più di 90 holding in più di 100 paesi è regioni in u mondu, hà stabilitu più di 1000 filiali o filiali, cù un fatturatu annu di più di 10 miliardi di franchi svizzeri, è più di 1 miliardi di persone. pigliate ascensori Schindler è scale mobili in u mondu ogni ghjornu.

Dopu avè intrutu in u sviluppu di a Cina, Schindler Elevator hè stata impegnata à furnisce prudutti è servizii eccellenti per i punti di riferimentu di a China, l'immubiliare cummerciale è u trasportu publicu.U sistema di cuntrollu di u pianu di destinazione di u mondu di Schindler - a tecnulugia portu, cù a so familiarità cù e soluzioni di trasportu di l'edificazione è l'applicazioni high-tech, hè gradualmente accettatu da più in più edifici high-end in Cina.

Ascensore Xizi Otis · Dipartimentu Americanu · forza cumpleta: ★★★

Xizi Otis Elevator Co., Ltd. hè una filiale impurtante di OTIS ascensore sottu Tecnulugia Uniti in Cina.Xizi Otis hè stata fundata u 12 di marzu di u 1997. Hà duie fabbriche in Hangzhou è Chongqing, un laboratoriu certificatu da a China National Certification and Accreditation Administration (CNAs), è una reta di vendita è mantenimentu di decine di filiali è centinaie di stazioni di serviziu in tuttu. u paese.

In l'età d'oru di l'industria immubiliare, Xizi Otis Elevator Co., Ltd hà cuntinuatu à fà grandi sforzi à i 100 principali clienti immubiliarii.Ùn hè micca solu successu à a cooperazione strategica cù decine di 100 imprese immubiliarii in Cina, cum'è u gruppu Vanke, u gruppu Jindi è u gruppu Jinke, ma hà ancu creatu cù successu un gran numaru di prughjetti immubiliarii di alta qualità in tuttu u paese.

Ascensore Hitachi (China) · Sistema giapponese · forza cumpleta: ★★★

Hitachi hà sempre aderitu à u cuncettu di "orientatu à u populu, ultra-alta velocità è u sviluppu sustinibili di ascensori in Cina" in u 2014. À u listessu tempu, Hitachi hà sempre aderitu à u cuncettu di "orientatu à u populu, ultra-high- rapidità è u sviluppu ultra-alta velocità di ascensori in Cina ".À u listessu tempu, Hitachi hà sempre fattu una scuperta in a tecnulugia di ascensore in 2014, Si mette dinù in avanti u cuncettu di umanu amichevuli, è hà vintu u titulu di "satisfazione utilizatori naziunale Enterprise" per quattru anni consecutivi, u "2005 Guangzhou avanzata cullettivu. ", u 2011 Guangdong Provincial Government Quality Award è altri onori.

U sopra hè a lista di i primi dieci marchi di ascensori di u mondu in 2018 è a distribuzione di trè marche di ascensori di serie in Europa, America è Giappone.Pò esse vistu chì u mudellu attuale di l'elevatori domestici hà gradualmente pigliatu forma, di quale i sistemi occidentali è giapponese sò u mainstream.In l 'ùrtimi anni, ascensori European guidatu da Vaux ascensore hannu fattu rializazioni eccezziunale à traversu u scambiu mutuale è cuuperazione, è sò stati cuntinuu ricunnisciutu da u mercatu.Cù a furmazione di u mudellu di l'elevatore, a cumpetizione mutuale serà più intensa, è sta cumpetizione benigna cuntinueghja à prumove u sviluppu sanu di l'industria in generale.


Tempu di Postu: Mar-03-2022